mazhabi
دنیای مطالب
 
 
پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, :: 10:28 ::  نويسنده : adel

باراک اوباما برای پیروزی در انتخابات 2012 دست به دامن شبکه اجتماعی فیس بوک شد. به گزارش خبرگزاری شبستان، مارک زوکربرگ، مدیر شبکه اجتماعی فیس بوک به درخواست کمک اوباما برای پیروزی در انتخابات 2012 پاسخ مثبت داد و به این ترتیب فعالیت های اجتماعی این شبکه به تبلیغات سیاسی تغییر شکل داد. آغاز این همکاری از ماهها پیش در یک ضیافت شام مفصل در کاخ سفید برای مدیر شبکه فیس بوک و همکارانش ترتیب داده شد. به این ترتیب گسترده ترین شبکه اجتماعی با بیشترین اعضا از سرار کشور به تبلیغ درباره برنامه های آتی اوباما می پردازد. شبکه فیس بوک با پخش ویدئوهای ضبط شده از اوباما و زوکربرگ در کنار هم تبلیغات گسترده خود را آغاز کرده است. پخش این برنامه ها رقبای اوباما را سخت در تکاپو قرار داده است تا به دنبال راههای مشابه برای تبلیغات خود باشند. به گزارش روزنامه فرانسه زبان لوموند، داو لوینتهال، سخنگوی مرکز ریسپانسیو پالیتیک،سازمان ناظر بر اعمال لابی در واشنگتن برآورد کرد: این اقدام به این معنا است که فیس بوک نقش سیاسی ای را در کاخ سفید به عهده گرفته است. شبکه فیس بوک انتظار دارد باراک اوباما با دفاع در سطح بین المللی از آن راه فعالیت های اجتماعی و سیاسی را برای این شبکه هموار کند.

به امید اینکه تمام لحظات زندگیمون رو با اگاهی طی بکنیم و به هر کاری که انجام میدیم فکر کنیم که ایا این کار با اسلام و رضای خداوند همراستا هست یا خیر

 

التماس دعا



پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:فیس بوک به کمک رژیم اسراییل آمد,, :: 10:23 ::  نويسنده : adel

اکونیوز: سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: به‎کمک فیس‎بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی اقدام به شناسایی و دستگیری سربازان فراری کرده است. به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، ارتش اسرائیل اعلام کرد که توانسته است با رصد شبکههای اجتماعی صدها زن را که از شرکت در ارتش سرپیچی کرده بودند، شناسایی و دستگیر کند. سخنگوی ارتش اسرائیل در ادامه افزود: ما با کمک شرکت های خصوص بازجویی برای شناسایی زنانی که به دروغ از خدمت سربازی خودداری کرده بودند، اقدام به ارسال دعوتنامه برای شرکت در جشن های مخصوص کردیم و زنانی را که آنها را قبول میکردند، دستگیر میکردیم. وی خاطرنشان کرد: فیسبوک بسیار پرطرفدار شده و به راحتی می توان به این پی برد که جوانان در چه شرایطی به سر می برند. شایان ذکر است خدمت سربازی در ارتش اسرائیل برای مردان و زنان اجباری است به طوری که مردان 3 سال و زنان 2 سال باید خدمت کنند.



پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:چگونگی تشکیل فیس بوک, :: 10:11 ::  نويسنده : adel
[تصویر: 92566955342862765102.gif]

 

در مورد سایت فیس بوک بایستی همگی اگاه باشند که اصلا چرا فیس بوک ایجاد شد یا چطوری ایجاد شده !!؟

 

هدف از این تشکیلات چیه و ... ؟

 

داستان فيس بوک از دانشگاه هاروارد شروع شد. همانجايي که روانشناسي مي خواند. زاکربرگ در خوابگاه دانشگاه هاروارد در4 فوریه سال 2004 برای گذران ا.قات فراغت خود و نوعی سرگرمی! سايت فيس بوک را در ابتدا براي دانشجويان دانشگاه هاروارد راه انداخت.




ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:فیس بوک ,, :: 10:6 ::  نويسنده : adel

به نام خدا. جولین آسانژ مؤسس ویکی‌لیکس در مصاحبه با شبکه خبری راشا تودی گفت که به اعتقاد وی فیس‌بوک عظیم‌ترین پایگاه داده است که حاوی اسامی و سوابق مردم مختلف جهان بوده و در آن کاربران به صورت داوطلبانه اطلاعات خود را ارائه می‌دهند، اما غافل از اینکه ...



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان mazhabi و آدرس loveallah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 148
بازدید کل : 39645
تعداد مطالب : 253
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1